Месенджери захопили світ, їх надзвичайно багато. Спілкування в соцмережах – робоче чи приватне – займає чималу частину дня. Дивно, але багато людей досі не вміють використовувати чати і не знають цифровий етикет. Як це виправити – читайте в матеріалі журналістів 24 каналу.

Цікаво Нова версія WhatsApp вирішить дратівливу проблему месенджера

Не відповідайте на повідомлення під час діалогу

Під час розмови або просто під час зустрічі із друзями гортати стрічку новин у соцмережах та відповідати на повідомлення – просто непристойно. Так ви демонструєте, що співрозмовник вам нецікавий. Тож вмикайте режим без звуку. Якщо ж відповідь термінова, то просто відійдіть. Так само працює і з телефонними дзвінками.

Не кладіть телефон на стіл

Класти телефон на стіл під час зустрічі у кафе, ресторанах чи просто на кухні – друге неприпустиме правило. Адже насамперед це негігієнічно. А коли на ваш телефон приходитимуть повідомлення, екран постійно блиматиме і відволікатиме співрозмовника. Людина також може подумати, що ви ґаджетозалежний.

Ніяких особистих тем

Під час наради чи зустрічі відповідати на особисті дзвінки, називати когось "котиком" чи "зайчиком" – ще одне неприпустиме правило. Також ми не радимо вам давати номер телефону третій особі без згоди людини.

Голосові повідомлення – особисті

Прослуховувати голосові повідомлення або ж шукати для цього навушники, коли навколо вам багато людей – неприйнятно. Радимо написати співбесіднику, що не можете зараз розмовляти. Або ж послухайте повідомлення вже після зібрання.

Бажано під час ділових зустрічей або просто зібрань – вимикайте телефон або ставте на беззвучний режим.


Ставте телефон на беззвучний режим під час зустрічі / Фото Unsplash

Правила інтернет-листування

► Спробуйте без аудіоповідомлень. Уявіть, що вам треб згадати інформацію, а для цього доведеться переслухувати 10-хвилинне повідомлення. Серед цього потоку знайти, що шукали – не вдасться. Якщо ж без аудіо ніяк – напишіть хоча б про що воно.

► Поміщайтесь в одне повідомлення. Не зловживайте довірою та сповіщеннями людьми, які вас поки не заблокували.

► Зберігайте контекст. Користуйтесь реплаями, тобто відповідайте на конкретне повідомлення конкретної людини. Це дуже важливо у групових чатах.

► Не телефонуйте без домовленості. Право на раптовий дзвінок є тільки у мами, чоловіка чи дружити, дітей та героїв фільмів жахів. Попередьте, що передзвоните: так більше шансів, що у співрозмовника буде ввімкнений звук на телефоні.

► Не ховайтесь. Всіх дратує, коли людина в онлайні, але не відповідає на повідомлення понад добу. Якщо вам ніколи – напишіть, що побачили і відповісте потім.

► Запитуйте, що зручно співрозмовнику. Найкраще – запитувати людину, що їй зручніше – голосове повідомлення, текстове чи телефонний дзвінок.

Дивіться відео 24 каналу про цифровий етикет: