Період зимових свят наближається, а це означає початок сезону великих розпродажів та знижок. Усі навколо заклопотані пошуками найкращих подарунків для рідних, а власники бізнесів думають, як їм налаштувати ефективну комунікацію з клієнтами за допомогою сучасних інструментів.

Не помічати такі інструменти не варто, адже вони справді відіграють визначну роль в успішності бізнесу. До прикладу, під час торішньої Чорної п’ятниці американці витратили на покупки понад 7 мільярдів доларів. А ось зовсім нещодавній кейс: Alibaba Group встановила новий рекорд продажів під час популярного розпродажу в День холостяків, який традиційно проводять 11 листопада. За підсумками акції, що затяглася на кілька днів, компанія продала товарів на понад 75 мільярдів доларів!

Українці теж особливо активно витрачають кошти саме в період великих знижок. Вони женуться за товарами за зниженою ціною, а бізнес постійно конкурує за увагу клієнта та його лояльність. Саме тут на допомогу приходять сучасні інструменти, які допомагають як бізнесу, так і клієнтам.

Що таке Big Data

Big Data – сучасний та інноваційний інструмент для розвитку бізнесу, який широко використовується в усьому світі, зокрема й в Україні.

Ще п'ять років тому навіть великі компанії не до кінця розуміли, що робити з великими даними і які саме завдання вони допоможуть вирішити бізнесу. Сьогодні Big Data активно використовується в різних галузях – від банківського до аграрного сектора.

Завдяки аналітиці великих даних компанії оптимізують продажі й логістику, краще пізнають клієнтів і, як наслідок, розробляють найбільш відповідні пропозиції.

Сервіси "Київстар" з розсилки на основі Big Data

Розсилки від Київстар

Зростання інтересу до Big Data з боку бізнесу пояснюється просто. Компанії, які ігнорують технології великих даних, почали помічати в себе недоотриману вигоду. Разом з тим, використання сучасних інструментів Big Data у підсумку веде до підвищення прибутковості бізнесу.

Завдяки сервісам Київстар ви зможете підтримувати ефективну комунікацію з клієнтом за допомогою sms- і viber-повідомлення. Ви зможете відправляти власні пропозиції прямо на телефон тих клієнтів, які найбільше зацікавлені в них. Лише один клік – і ваш клієнт дізнається про актуальні знижки й акції.

Це дозволить тримати руку на пульсі в спілкуванні з клієнтом 24/7, залучити нових потенційних клієнтів і збільшити конверсію від продажів, оскільки ви комунікуєте з цільовою аудиторією, яка зацікавлена у вашій пропозиції.

Портрет клієнта

Якщо ви бажаєте дізнатись характеристики та риси користувачів вашого продукту, Київстар допоможе побудувати профіль ідеального клієнта завдяки базі абонентів і Big Data.

Дані на основі персональних характеристик, віку, статі, рівня доходу тощо, дозволять вам сформувати найкращі персональні пропозиції для клієнтів, підвищити їх лояльність та збільшити продажі.

Портрет Клієнта

Ефективність розсилок на базі таких даних значно вища, ніж емейл чи навіть соцмережі. Телефон – це інструмент, який з нами майже завжди, і ми скоріше відкриємо нове повідомлення, аніж переглядатимемо сповіщення в електронній пошті, до того ж, найімовірніше, такі листи потрапляють одразу в спам.

Такий спосіб значно підвищує ймовірність доставки вашої унікальної пропозиції потенційному клієнту, який може взагалі не користуватися поштою. Крім того, sms- та viber-розсилки виділяють ваші пропозиції з-поміж звичайного рекламного "шуму".

Look-alike-аудиторія

Завдяки смарт-фільтрам Business Data Solution можна максимально точно визначити цільову аудиторію, що значно підвищує ефективність ваших пропозицій. Тобто ви зможете акцентувати ваші зусилля саме на клієнтах, схожих на ваших наявних: користувачі певних соціальних мереж, люди з відповідним рівнем доходу, власники авто та гурт з певними захопленнями.

Київстар пропонує авторизовану платформу Business Data Solution для здійснення розсилки таргетованих повідомлень як клієнтам з власної бази, так і з бази Київстар. Ви можете самостійно визначати цільову аудиторію за трьома різними категоріями фільтрів. Відтак охоплення залежить від точного налаштування фільтрів.

Фільтри Big Data дають змогу обрати адресата за такими параметрами: стать, вік, місце проживання, операційна система й тип пристрою, яким він користується. Ви зможете відфільтрувати потенційних клієнтів за наявністю автомобіля, подорожами закордон, сімейним станом й іншими показниками.

Натовп

Завдяки геотаргетингу Business Data Solution ви отримаєте змогу позначити геозону на карті, в якій потрібно зробити розсилку. Тобто ви зможете відправляти таргетовані повідомлення абонентам, які перебувають у конкретній локації, скажімо, у торговому центрі, де у вашому магазині саме зараз триває розпродаж. Ви самостійно можете налаштувати геотаргетинг на потрібний вам час і можете бути впевнені в тому, що ваші потенційні клієнти отримають пропозиції в правильному місці в потрібний час.

Сьогодні українським покупцям з різних сторін надходять численні повідомлення про знижки та акції, і ніхто не поїде на інший край міста за покупкою, навіть якщо його там чекає бонус. Досвід Київстар та його клієнтів свідчить, що натомість відмінно працює комунікація саме за допомогою геотаргетингу.

А ось завдяки кастомізованій таргетованій розсилці ви зможете донести інформацію про продукт зацікавленим людям. Вибором одержувачів реклами займаються аналітики Київстар, виявляючи потрібний сегмент за допомогою алгоритмів машинного пошуку. Загалом у Київстар розроблено понад 20 характеристик, за якими кожен бізнес може підібрати цільову аудиторію.

Таргетовані повідомлення

Після цього розсилка проводиться в режимі реального часу та за вибором необхідної локації. Наприклад, потрібно розказати про акцію в інтернет-магазині або надіслати актуальні пропозиції. Для ефективного результату потрібно мати портрет клієнта або отримати дані Look-alike-моделі. Після цього треба обрати потрібні фільтри, написати звернення до клієнта та запустити розсилку.

А що як вам потрібно залучити клієнтів у новий ресторан, салон краси чи магазин? Ви можете зробити це за допомогою тригерної розсилки: як тільки потенційний клієнт буде проходити в заданому радіусі від вашого закладу, він буде отримувати SMS-повідомлення із запрошенням відвідати вас.

Тригерні розсилки дозволять в режимі онлайн надсилати повідомлення потенційним клієнтам. Тригер спрацьовує після того, як в житті клієнта відбувається якась подія, наприклад, потрапляння в певну локацію, отримання повідомлення чи дзвінка з певного номера телефону. І як тільки тригер спрацював, клієнт автоматично отримує цільове повідомлення.

Тригерна розсилка

Успішний кейс Eldorado

У Eldorado, як у будь-якого рітейлера, є своя база клієнтів. Однак компанія завжди потребує залучення нових клієнтів, і розсилки за допомогою сервісу Київстар на основі Big Data – це один з інструментів залучення нових клієнтів.

Ярослав Гуменюк, директор департаменту з маркетингу та реклами "Eldorado":

Найкраще працюють тригерні розсилки по ТРЦ. Коли невідомий нам відвідувач увійшов до ТРЦ та відповідає критеріям нашого цільового клієнта, ми за допомогою послуги "Тригерна розсилка" від Київстар відправляємо йому повідомлення з пропозицією від імені Eldorado. У підсумку ми знаходимо потенційних клієнтів у місці покупки та ведемо до нас у магазини. Таким чином ми отримуємо нових клієнтів прямо в місці продажу, що було б неможливим шляхом розсилок за нашою базою клієнтів.

Київстар пропонує персональний підхід до кожного замовника та рекомендує різні канали й методи пошуку клієнтів. Завдяки ефективним інструментам, таким як кастомізована розсилка, тригерна розсилка або автоматизована платформа Business Data Solution, ви зможете під різні завдання та потреби залучити нових клієнтів, налаштувати ефективну комунікацію з ними та підняти їх лояльність.