Як повідомляє "Популярная механика", багатокористувацький шутер Anthem від видавництва Electronic Arts за три тижні після випуску став яскравим прикладом того, як до створення гри краще не підходити.

Читайте також: Топ-ігри лютого: огляд Metro: Exodus, Apex Legends та Far Cry: New Dawn

Список програмних помилок, складений користувачами, включає не тільки недоробки ігрового процесу, а й критичні баги, здатні перетворювати консолі в "цеглину".

Суть проблеми. Приміром, 6 березня користувач соціальної мережі Reddit опублікував результати свого дослідження ефективності різних видів зброї в грі. Він перевіряв скільки пострілів з кожної гвинтівки потрібно для знищення одного і того ж ворога.

Anthem
Скріншот з гри Anthem

Якщо вірити внутрішньоігровій інформації, за допомогою "захисної гвинтівки" першого рівня наноситься 286 одиниць втрати, а "палаюча гвинтівка Ралнера" 45 рівня завдає 1184 одиниці шкоди. Однак одного і того ж ворога перша знищує за чотири постріли, а друга – за шість.

Представники EA вже відреагували на пост і заявили, що "про проблему відомо, працюємо над вирішенням".

Ймовірні причини. Інші користувачі Reddit припустили, що справа у внутрішній системі балансу, яка зрівнює гравців різних рівнів при прямому протистоянні, що призводить до меншої ефективності високорівневої зброї в разі стрільби по примітивних противниках.

Трейлер гри Anthem – дивіться відео

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно