Компанія створює програмне забезпечення, яке аналізує емоції співрозмовника під час телефонної розмови, пише businesswire.

Цікаво Apple теж працює над гнучким смартфоном: з'явились деталі

Що відомо

Раунд був проведений під керівництвом Goldman Sachs Growth Equity і включає участь нових та існуючих інвесторів, включаючи Salesforce Ventures.

Дана технологія може бути корисна насамперед у сфері телефонного облсуговування. Система аналізуватиме темп, тон мови та інші фактори, щоб передбачати наміри співрозмовника. В результаті, оператори зможуть дізнатися про свої помилки прямо під час розмови з клієнтом і виправити їх.

Пандемія показала, наскільки важливе наше програмне забезпечення для поліпшення взаємодії з клієнтами і вирішення проблеми вигорання співробітників. Коли все більше працівників працюють віддалено, наявність ШІ-коуча, який може зрозуміти і направити, допомагає співробітникам залишатися залученими, а керівникам — краще надавати підтримку,
— пояснив CEO Cogito Джошуа Фіст.

Нещодавно Cogito запустила інтеграцію з Amazon Connect, службою контактних повідомлень Amazon для багатоканального зв’язку, щоб надати тренінгові функції платформи Cogito клієнтам Amazon Web Services (AWS).