Про це повідомляє видання The Guardian.

Як мовиться у заявці на патент, система має реагувати телешоу і рекламні ролики, при цьому вона не чутиме розмов людей. Якщо телевізор вимкнений, система має автоматично вимикати мікрофон.

Читайте також: В Україні зупинили діяльність одного із найпопулярніших піратських онлайн-кінотеатрів

Після запису телевізора ці дані співставляють із базою даних, щоб Facebook міг визначити, що саме дивилися користувачі. При цьому користувачі не знатимуть, що система увімкнена і записує.

Більше того, система вмітиме визначати стать і вік гладячів біля телевізора. Передбачається, що Facebook буде пропонувати інформацію телекомпаніям для статистики. На основі даних можна завести на кожного користувача індивідуальний профіль для підвищення ефективності таргетингової реклами.

Більше новин, що стосуються новин зі світу технологій, ґаджетів та штучного інтелекту, читайте у розділі Техно