Під час презентації, що проходила на конференції Foxconn Technology Day, представники компанії відзначили, що програмно-апаратна платформа MIH розрахована на виробництво електрокарів різних класів: від бюджетних до преміальних. Вона буде доступна будь-якому зацікавленому виробнику і не стане ексклюзивом одного бренду.

Цікаво Tesla Model S подешевшала двічі за тиждень: Маск прийняв виклик, кинутий Lucid

Особливості розробки

Колісна база платформи варіюється в діапазоні від 2750 до 3100 міліметрів, при цьому конструкцією передбачено розміщення одного або двох моторів. Для переднього моста запропоновані варіанти двигунів потужністю 127, 201 і 268 кінських сил, а на задній осі виробники зможуть розмістити мотори на 201, 268, 322 і 456 к.с. Модельний ряд фірмових акумуляторів буде включати варіанти на 93, 100 і 116 кВтг. Компанія також заявила про доступність функції автопілота і автономного оновлення фірмового ПЗ.

Спеціально для платформи MIH через три роки Foxconn планує випустити твердотільний акумулятор. Вендор розраховує, що вже до 2027 року розробка буде задіяна в кожному десятому електрокарі у світі. Про укладення партнерства з будь-яким з автовиробників представники компанії поки не оголосили.