До прикладу, користувач буде задавати машині питання скільки часу потрібно варити чай, то Alexa запропонує встановити таймер, сказано у блозі компанії.

Цікаво Руки-дисплеї: новий інтерфейс у віртуальній реальності

Таким чином інженери продовжать впровадження кращу взаємодію користувача з віртуальним помічником. Головна мета – зробити спілкування настільки природним, щоб це було схоже на діалог з людиною.

"Тепер ми робимо ще один крок до природної взаємодії з можливістю, яка дає змогу Alexa визначати приховані цілі клієнтів – цілі, які користувач вкладає в свій запит, але не промовляє його безпосередньо", – кажуть інженери.

Як це можливо

Інженери визнають, що досягти такого рівня розвитку віртуального помічника не просто і вимагає низки алгоритмів. Alexa необхідно проаналізувати кілька функцій в запитах користувачів і порівняти їх. Штучний інтелект також буде вивчати поведінку клієнтів та запам'ятовувати її.

Інженери використовували модель глибокого навчання. Алгоритм виробляє оцінку, починаючи від тексту діалогу і закінчуючи попереднім досвідом користувачів в спілкуванні з Alexa.