Загальна сума рекламних купонів 340 мільйонів доларів. Всім активним рекламодавцям запропонують купони, які можна активувати в будь-яких рекламних каналах компанії, зокрема пошук на YouTube. Українські акаунти також можуть претендувати на ці купони.

До теми Як працювати вдома і не втратити продуктивність: досвід IT-компаній

Пропозиція стосується малих та середніх компаній, які з початку 2019 року розміщують рекламу безпосередньо через Google або партнерів.

Як скористатись купоном

Спеціальні пропозиції будуть нараховуватися на рахунок рекламодавця - вони отримують відповідне повідомлення протягом місяця. Їх можна побачити в особистому кабінеті.

Ці купони можна використовувати на погашення заборгованостей в Google Ads, покупку реклами в пошуку, на YouTube і в інших продуктах Google.

Коли можна використати купони

Цю рекламу можна використати протягом всього року. Термін дії бонусів закінчується 31 грудня 2020 року.

Раніше до благодійності долучилася корпорація Facebook. У компанії пообіцяли направити додаткові 100 мільйонів, щоб допомогти ЗМІ подолати кризу.

Чверть цієї суми – 25 мільйонів – буде надана у вигляді грантів для фінансування менших, регіональних видань в рамках проєкту під назвою Facebook Journalism Project.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно