Проте майже за два роки роботи власники готелю стикнулись з неабиякими труднощами.
Дивіться також: Дива японських геніїв: робот імітує голос і манери людини, яка померла
Henn na Hotel поблизу Токіо відкрився у лютому 2017-му.
Впродовж цього часу у ньому працювали 243 роботи, які виконували практично усю роботу обслуговуючого персоналу – від прибиральників та гідів до адміністраторів на рецепції.
Мережа готелів з асистентами-роботами працює в Японії
Проте на початку 2019-го майже половину машин вирішили замінити на людей, оскільки роботи часто не справлялись зі своєю роботою і створювали труднощі, вирішенням яких мусили займатись уже живі люди.
Як пише The Wall Street Journal, наприклад робот-асистент мав розважати гостей та відповідати на їхні запитання, проте натомість він не міг розповісти навіть про найближчі пам'ятки архітектури, які розташовані неподалік від готелю.
Замість двох роботів-динозаврів, які були своєрідною атракцією на рецепції, усю їхню роботу виконували люди, оскільки машини не могли справитись навіть з найпростішими завданнями, наприклад, зробити копії документів.
Робот-динозавр на рецепції не справлявся зі своїми обов'язками
А роботи-помічники в номерах іноді будили гостей, коли чули їхнє хропіння. Ці звуки сприймали як звертання і у відповідь запитували, чим можуть допомогти.
У Henn na Hotel виправдовуються, що були змушені вдатись до того, щоб замінити роботизований персонал, оскільки машини швидко стають застарілими і з деякими завдяннями справляються гірше, ніж Siri та Google Assistant.
Робот-помічник будив гостей посеред ночі у готелі в Японії