Про це повідомляє Leogaming.

Читайте також: Топ-3 ігри вересня 2018: огляд FIFA 2019, Life is Strange 2 та Shadow of the Tromb Rider

За останньою інформацією, загальний тираж проданих копій кубічного симулятора виживання досяг 154 мільйонів примірників. Це дозволяє йому залишити позаду GTA V і поступитися тільки Tetris в рейтингу наймасовіших інтерактивних розваг. Також тут варто згадати 100 мільйонів гравців спеціальної китайської версії Minecraft, яка поширюється по free-to-play моделі.

Minecraft
Скріншот з гри Minecraft

Нинішній керівник розробки Minecraft Хелен Чіанг в інтерв'ю Business Insider розповіла про наміри розширювати франшизу за допомогою нових спінофів, таких як Minecraft: Story Mode і недавно анонсованої Minecraft: Dungeons. Причому для компанії важливо спробувати нові жанри і напрямки, а не просто випускати ітерації франшизи, як це роблять їхні колеги.

Відзначимо, що в 2014 році Microsoft викупила гру у шведського геймдизайнера Маркуса Перссона за 2,5 мільярда доларів. Посилений можливостями нового власника він почав стабільно зростати: у 2018 році кількість щомісячних активних геймерів зросла на 20 мільйонів осіб.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно