Про це заявив гендиректор українського офісу Google Дмитро Шоломко в інтерв’ю виданню mind.ua.

За його словами, Google та Яндекс мають різні аудиторії. У російської компанії дешевший трафік. Тож Google не можна вважати альтернативою Яндекс.

Читайте також: Rozetka та EVO офіційно об’єднались

"Не можу точно сказати, з чим це пов'язано. Швидше за все, з тим, що ми працюємо в різних нішах і з різними клієнтами", – пояснив Шоломко.

Також він прокоментував інформацію про те, наскільки багато політичної реклами. За його словами, кандидати поки не дуже активно купують трафік.

Це "сльози". Обсяги дуже не великі,
– сказав Шоломко.

При цьому найбільше прибутку Google Україна отримує від зростаючого малого бізнесу.

"Він займає вже понад 50% в загальному обсязі. Думаю, в подальшому динаміка не знизиться. Поки в Україні не високе проникнення інтернету серед бізнесу. На жаль, найнижче в Європі. Але в цьому і великий потенціал", – додав гендиректор компанії в Україні.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно