Космічний телескоп Хаббл закінчив спостереження за астероїдом, зібравши дані, необхідні для організації польоту до цього об'єкта, пише ІОР.

Цікаво Вчені виявили, що космічний простір не абсолютно чорний, він може випромінювати легке світіння

Що відомо

Психею відкрив італійський астроном Аннібалі де Гаспаріс у 1852 році. Об'єкт став шістнадцятим відкритим астероїдом в історії, що й відображено у його назві. Психея величезна, її розміри перевершують мегаполіс. Здебільшого вона складається з нікелю і заліза, через що має велику щільність і масу, і займає значний 1% від всієї маси Пояса астероїдів.

Через свою вагу Психея чинить гравітаційний вплив на дрібні астероїди. Вчені припускають, що це ядро стародавньої протопланети, яка або не встигла сформуватися, або ж була зруйнована якимось катаклізмом. Дослідницький апарат повинен зібрати дані, які проллють світло на цю загадку. А заодно будуть зроблені висновки про перспективи видобутку металу на астероїді, запаси якого оцінюються за поточним курсом навіть не в трильйони, а квінтильйони доларів.