Про подробиці сервісу та про те, як за допомогою власного смартфона можна дізнатися про процес виготовлення певного продукту розповів натхненник проєкту Віталій Єрмак в ефірі 24 каналу.

Цікаво Цифра дня: скільки смартфонів продала Xiaomi за всю історію компанії

PR-професіонал зазначив, що під час навчання в Німеччині він побачив, що там з особливою увагою ставляться до продуктів, які споживають люди.

"У 2009 році я потрапив до Німеччини як переможець конкурсу від ЄС та ООН. Тоді я усвідомив, що в Україні є дуже велика біла пляма, яка стосується знань про продукти споживання. Я подумав, що українцям теж потрібно знати більше про те, що вони їдять. З того часу минуло майже 11 років і от ми запустили цей проєкт", – розповів Єрмак.

Співпраця з брендами

За словами PR-професіонала, із сервісом співпрацюють багато брендів, серед яких:

  • "Верес";
  • Danone;
  • "Олком".

Віталій Єрмак наголосив, що досі бренди не відмовлялися брати участь у цьому проєкті, вони співпрацюють на спеціальних умовах. Також такий сервіс може бути безкоштовним для них. Проте іноді проєкт зіштовхується з нерозумінням з боку виробників чи то з метою не показувати процес виготовлення продукції, чи то з недостатнім поясненням мети сервісу. Однак в соцмережах люди підтримали ідею Virobnik.ua, до сторінок сервісу в інстаграмі та фейсбуці доєдналися вже понад 20 тисяч людей.

Є другий спосіб дізнатися інформацію про виготовлення потрібного продукту – це сайт Virobnik.ua та власний відеосервіс. Там можна ввести назву будь-якого продукту та подивитися як його виробляють,
– повідомив PR-професіонал.

"Цей проєкт – перша в Україні 100% прозорість. Ми навіть розмістили на сайті копії договорів про співпрацю з брендами. Важливо, ми не є рекламна платформа для виробників, ми хочемо, щоб люди не відчували стрес купуючи продукти", – підсумував Віталій Єрмак.

Як працює Virobnik.ua: дивіться відео