Засновник сервісу мікроблогів Джек Дорсі наголосив, компанія вважає неправильною ситуацію, коли політично спрямованні послання можуть бути легко почуті лише через те, що за них заплатили.

Важливо: Facebook-чистки: Цукерберг попередив про загрозу втручання Росії, Китаю та Ірану у вибори в США

Ми прийняли рішення припинити політичну рекламу у Twitter по всьому світу. Ми вважаємо, що сприйняття політичних повідомлень має бути заслужене, а не куплене,
– заявив Дорсі.

Мета

Він зауважив, що до такого рішення компанії вплинули декілька причин:

  • значні ризики для політики,
  • можливість впливати на голоси виборців,
  • ефект на життя мільйонів людей.

Крім того, співзасновник Twitter наголосив на необхідності регулювання реклами та збільшенні вимог до її прозорості.

У відповідь на критику про те, що заборона політичної реклами може зіграти на руку тим, хто вже перебуває при владі, Дорсі підкреслив, що багато громадських рухів можуть досягти величезних масштабів і без політичної реклами.

Екскандидат у президенти від Демократичної партії Хіларі Клінтон привітала таке рішення компанії і закликала Facebook наслідувати приклад Twitter. Водночас у виборчому штабі чинного президента США Дональда Трампа назвали рішення компанії відмовитися від публікації політичної реклами, "дуже поганими новинами".

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно