Як пише CNN, до нової функції вже долучились 20 брендів, серед яких:

  1. Nike
  2. H&M
  3. Kylie Cosmetics
  4. Warby Parker
  5. Zara

Читайте також: Збій у Facebook підняв трафік Pornhub

Наступного тижня до цієї функції долучаються ще більше брендів. Компанії можуть додавати теги до товарів. Користувачі одразу можуть отримати інформацію про продукти: вартість, розміри, матеріали тощо.

Чому це вигідно. Для продавців важливо, щоб покупки відбувались безпосередньо у соцмережі, адже це зменшує конверсію і дає більше приводів засумніватися в доцільності витрат.

Самівиробники мають додати окрему опцію "Оформити замовлення в Instagram", після додавання персональних і банківських даних, придбати вподобану річ можна буде дуже швидко.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно