У кінці вересня вони з'являться на полицях мереж TTT, Ельдорадо і в онлайн-гіпермаркеті Rozetka.ua, а також у інших ключових оффлайн і онлайн магазинах.

Читайте також: Meizu презентувала ряд нових смартфонів: скільки вони будуть коштувати в Україні

Ми довго готувалися і нарешті готові представити продукт і бренд Tecno Mobile на одному із стратегічних для нас ринків – в Україні. Ми фокусуємося на камеро орієнтованих смартфонах і пропонуємо українському ринку актуальні ціни та бездоганну підтримку і обслуговування. У Tecno Mobile ми вкладаємо значні кошти в дослідження, розробки та інновації, прагнучи доставити інноваційні та кращі продукти нашим клієнтам,
– повідомив керівник бізнесу TECNO Mobile в Україні Джеймс Чен.

Продуктовий портфель смартфонів Tecno Mobile в Україні буде містити 5 моделей. Їх особливістю є фокус на камероцентричних функціях і технологіях – зйомка з ефектом боке, селфі-панорама, Beautification, HDR портрет, подвійний спалах, Технологія "Суперпіксель".

Всі новинки отримали по кілька колірних варіацій, оснащені сканером відбитка пальця, працюють на базі останніх версій Android і фірмового лаунчера HIOS, в арсеналі якого корисні додатки і розширені функції кастомізації і управління пристроєм.

Лінійка CAMON

Серія CAMON буде представлена ​​на українському ринку моделлю Camon X Pro, особливістю якої стала фронтальна камера на 24 Мп, що дає змогу створювати чіткі селфі. Смартфон отримав основну камеру на 16 Мп. Камероцентричні технології, використані в смартфоні Camon X Pro, такі як "4 в 1" для більш яскравих і чітких селфі, AI beautification для миттєвого поліпшення і висвітлення зображення, розумний регульований спалах, режим HDR портрет, Супер PDAF для моментального захоплення рухомих об'єктів, дає змогу отримувати з його допомогою чіткі і якісні знімки. Смартфон відрізняється преміальним дизайном – корпус зроблений з новітнього NCL матеріалу, він легкий, при цьому створює тактильний металевий ефект. Крім того, він стійкий до подряпин і потертостей, а візуальна товщина пристрою всього 5,2 мм.

Лінійка POUVOIR

Серія POUVOIR буде представлена ​​моделлю Pouvoir 2 pro, оснащеною інтелектуальними енергозберігаючими технологіями. Вона отримала тонкий металевий корпус і екран з мінімальними рамками. Основною особливістю моделі є батарея на 5000 мАг, що забезпечує до 96 годин роботи від одного заряду.

Читайте також: Xiaomi Mi 8 Lite і Mi 8 Pro представили офіційно: характеристики і ціна "молодіжних" смартфонів

Базова серія представлена ​​трьома моделями: F2LTE і POP 1s / POP 1s pro, що працюють на базі Android Go, оптимізованої для роботи в пристроях початкового сегмента. Моделі відрізняються лаконічним дизайном і наявністю сканера відбитка пальця.

Ще одна модель лінійки – POP 1s pro. Це смартфон з практично безрамковим екраном, який отримав фронтальну камеру 5Мп і основну камеру 13 Мп. Фірмові технології Tecno Mobile дають змогу з їх допомогою отримувати чіткі фото навіть при недостатньому освітленні.

Модель POP 1s отримала такий же, як і POP 1s pro, дизайн і набір характеристик. Молодша модель відрізняється тільки об'ємом пам'яті (16Гб + 1 ГБ) і основною камерою (8Мп).

F2 LTE – смартфон початкового рівня в стильному дизайні, з підтримкою технології 4G LTE і надійним захистом даних за допомогою сканера відбитку пальців.

Характеристики камерофонів Tecno

Усі пристрої проходять багатоступінчастий контроль якості за унікальною системою Blue Shield Quality Control, який включає, наприклад, 2-годинний стрес-тест високими температурами, 96-годинний тест спалахів, а також тести кнопок, портів, стійкості до падінь, скручування і багато іншого.

Всі пристрої отримали розширену гарантію 12 + 1 місяців і сервісне обслуговування по всій Україні, яке буде здійснюватися авторизованим сервісним партнером, F1Center.

Бренд TECNO Mobile у своїй діяльності керується принципами, які неухильно дотримуються компанією на всіх ринках: орієнтація на середній ціновий сегмент, якісні та доступні смартфони і фокус на молоду, динамічну і вимогливу аудиторію. Підкреслюючи свої основні цінності, бренд заявляє про важливість зворотного зв'язку від споживача. "Чекай на більше" – це девіз TECNO Mobile і заклик до дії, який обіцяє задовольнити високі очікування аудиторії.

Команда Tecno
Команда Tecno презентувала свій бренд в Україні

Важлива частина маркетингової стратегії TECNO Mobile – це партнерство з футбольним клубом Manchester City, чемпіонами Прем'єр Ліги 2018. У зв'язку з цим у Tecno Mobile з'являється більше можливостей для взаємодії з українськими футбольними фанатами. У планах бренду активно залучати в країну ресурси партнера.

Для Tecno Mobile на кожному ринку особливо важливі довгострокові партнерські відносини з дистриб'юторами і ритейлерами, в яких бренд бачить найважливішу складову успіху у кінцевого споживача.

"Ми раді початку співробітництва між нашими компаніями. Ми поділяємо підхід нашого партнера Tecno Mobile до формування і розвитку ринку, підвищення цінності бренду на основі постійних технічних і технологічних інновацій. Без сумнівів, статус офіційного дистриб'ютора дозволить максимально ефективно використовувати всі можливості в популяризації бренду на вітчизняному ринку", – прокоментував прихід Tecno в Україну СЕО мережі "Територія Твоєї Техніки" Володимир Мацевитий.

Директор дивізіону мобільного зв’язку ERC Юрій Ірисов підкреслив, що TECNO mobile має гарну експертизу в розробці і виробництві інноваційних мобільних пристроїв і сильні позиції на ринках світу. Синергія досвіду і можливостей TECNO і ERC дасть ринку України додаткову конкурентну пропозицію, від якої виграє кінцевий споживач і роздрібний продавець.

Що таке TECNO Mobile?Бренд заснований в 2006 році в Китаї, преміальний бренд компанії TRANSSION HOLDINGS. Має у продуктовому портфелі: смартфони, планшети, кнопкові телефони. Сумарний обсяг продажів з моменту заснування – понад 120 млн пристроїв. У другому кварталі 2018 року Tecno увійшов в ТОП-10 постачальників смартфонів у світі.
TECNO сьогодні: 5 власних виробничих потужностей, R & D центри в Шанхаї, Пекіні, Лагосі (Нігерія) і Найробі (Кенія), які працюють в колаборації з дизайн-командою Парижі (Франція), 300 000 пристроїв продається щодня в більш ніж 40 країнах світу на 3 континентах.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно