Про це повідомляє 4PDA.

Читайте також: Гра Cyberpunk 2077 може повторити успіх шутера Red Dead Redemption 2

Джейсон Шрейєр поговорив з одинадцятьма співробітниками Blizzard – як колишніми, так і нинішніми.

За даними Kotaku, приблизно в 2013 чи 2014 року команді, яка відповідає за Diablo III, повідомили про скасування доповнення, яке хотіли запустити після Reaper of Souls. Новий план був простий: зосередитися на Diablo IV, оскільки її попередницю керівництво визнало "величезним провалом". З цього моменту в стінах компанії почали працювати над проектом під кодовою назвою Hades.

Трейлер гри Diablo Immortal – дивіться відео

Hades чимось нагадував Dark Souls: похмурий готичний світ і наближена до плечей камера так сильно віддалили гру від попередніх частин культової RPG, що пішли чутки, ніби її навіть не назвуть Diablo IV. Однак в 2016 році роботу згорнули, так і не довівши її до кінця. Після цього частина колективу взялася за Rise of the Necromancer, а інші співробітники взялися за ще один проект – Fenris.

Читайте також: Автор гри DOOM виставив на продаж вінтажну дискету із DOOM II

Саме він, судячи з усього, і заклав основу того, що зараз собою являє Diablo IV. За відгуками співробітників, гра виглядає багатообіцяюче і багато перейняла у Diablo II, позбувшись від мультяшности третьої частини. Fenris все ще перебуває на ранній стадії створення, тому інсайдери вважають, що реліз можна чекати не раніше 2020 року.

Diablo Immortal
Скріншот з гри Diablo Immortal

Дизайнери, наприклад, все ще не можуть вирішити, вибрати ізометричний вигляд або камеру від третьої особи, шукають шляхи зробити новинку більш соціальною і обмірковують способи монетизації.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно