Про це провідомляє портал itc.ua.

Читайте також: В "Камері" iOS знайшли небезпечний баг

Зі скарг користувачів зрозуміло, що на різних моделях проблема проявляється по-різному. Варто зазначити, що деяким власникам смартфонів допомогло скидання заводських налаштувань і збільшення чутливості в налаштуваннях телефону. Проте більшості все ж знадобилася заміна пристроїв.

Представник Samsung повідомив, що компанія вивчає "невелику кількість" повідомлень про проблеми із чутливістю сенсорних екранів Galaxy S9 та S9+. Також в компанії порадили всім, хто зіткнувся з проблемою, відразу звертатися в службу підтримки компанії.

В Samsung ступінь задоволеності споживача має першорядне значення для бізнесу, тому ми прагнемо забезпечити найвищий рівень обслуговування. Ми вивчаємо невелику кількість повідомлень про проблеми, що стосуються чутливості сенсорних екранів Galaxy S9 / S9 +. І працюємо з клієнтами, які зіткнулися з проблемами, над встановленням їх причин,
– йдеться в офіційному повідомленні компанії.

Варто зазначити, що поодинокі випадки проблем з недостатньою чутливістю сенсорного екрану не є чимось незвичайним. Раніше схожі проблеми були у смартфонів Pixel 2 XL, але там вони носили програмний характер і були вирішені оновленням прошивки.

Читайте також: Не працює екран: користувачі масово скаржаться на проблеми з Galaxy S9

Значно масштабнішою була проблема Touch Disease у iPhone 6 і iPhone 6 Plus, яка привела до судових позовів і запуску спеціальної програми з ремонту Multi-Touch Repair Program for iPhone 6 Plus. І якщо все обмежиться парою-трійкою інцидентів на кілька мільйонів проданих смартфонів, то ясно, що ніхто не буде роздмухувати з цього величезну проблему.