Про це в коментарі 24tv.ua розповіла керівник сервісу роботи з мікроблогерами Євгенія Гіщак.

Так, отримати доступ до API Instagram (внутрішня мережева статистика) стороннім переглядачам неможливо.

Читайте також: Інвестори вимагають відставки Цукерберга через скандал навколо Facebook

За словами Гіщак, для звичайних користувачів сомереж ця новина виглядає лише плюсом. При цьому для людей, що ведуть у цій соцмережі бізнес, це може значно похитнутись.

Через "діри" в збереженні даних останнім часом з’явилось багато платних і безкоштовних сервісів для аналізу статистики приватних акаунтів. Цим інструментом активно користувались рекламодавці, щоб підібрати блогерів для розміщення у них платних постів.

Відтак після змін, що відбулись в Instagram, рекламодавцям буде важче знайти цих блогерів, які б могли прореламувати їхню продукцію.

При цьому блогерам доведеться, скоріш за все, ставити офіційну рекламну позначку, або переводити свої акаунти у бізнес-сторінки. Тоді бренди матимуть змогу бачити статистику на власні очі, а не через сторонні сервіси.

Що відомо про скандал із витоком приватних даних із Facebook? Нещодавно стало відомо про витік даних із приватних профілів у Facebook. Жертвами стали близько 50 мільйонів сторінок. Доступ до цих даних отримала приватна компанія з аналізу даних Cambridge Analytica (CA).

Це стало можливим завдяки додатку thisismydigitallife, який у 2014 році створив Олександр Коган, професор Кембриджського університету Великобританії. Додаток пропонував сотням тисяч юзерів пройти психологічний тест. Окрім результатів тестування, користувачі також дозволяли обробляти дані про своїх друзів із соцмережі. Так було зібрано відомості із близько 50 мільйонів профілів. Цю інформацію у Когана і викупила Cambridge Analytica, яка працювала над президентською кампанією Дональда Трампа під час виборів у 2016 році.